Հասարակական տրանսպորտում երթևեկության վճարման և հսկողության, ինչպես նաև ճանապարհորդության համար վճարելուց հրաժարվողներին տուգանելու համակարգը պետք է համապատասխանեցվի օրենքին։ Այս մասին ԱԺ տարածքային կառավարման, տեղական ինքնակառավարման, գյուղատնտեսության և շրջակա միջավայրի պահպանության մշտական հանձնաժողովի նիստում «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու և ապրիլի 1-ի օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին օրինագծերի փաթեթի քննարկման ժամանակ ասաց ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարար Արմեն Սիմոնյանը։
Տուգանքը կկազմի 15000-ից 18000 դրամ։ Ամեն ինչ կախված կլինի ուղեւորի կատարած խախտման աստիճանից։ Այսպիսով, ուղևորներից կպահանջվի վճարել իրենց ուղեվարձը նստելուց ոչ ուշ, քան 1 րոպե հետո։
Բացի այդ, տվյալ համայնքի ավագանին կկարողանա սահմանել տեղական տուրքեր, որոնք մուտքագրվում են համայնքի բյուջե՝ անմիջապես հենց համայնքի կողմից մատուցվող ծառայությունների համար: Դրանք ներառում են հասարակական տրանսպորտով ճանապարհորդելու ծախսերը:
Օրենսդրական փոփոխությունները մանրամասնորեն կարգավորում են տեղական տուրքերի և տուրքերի սահմանման, արտոնությունների տրամադրման հետ կապված հարաբերությունները։
Այս առումով առաջարկվում է նաև տեղական տուրքեր սահմանել ներքաղաքային կանոնավոր ուղեւորափոխադրումների կազմակերպման համար։ Սակայն պայմանով, որ ծառայությունը կտրամադրի մրցույթի արդյունքում ընտրված օպերատորը։ Մրցույթն ինքնին պետք է անցկացվի գործող օրենսդրության նորմերի և պահանջների շրջանակներում։
Բավականին երկար ու բուռն քննարկումներից հետո այս օրենսդրական նախաձեռնությունը դրական եզրակացություն ստացավ խորհրդարանական մշտական հանձնաժողովի կողմից։
Մինչդեռ «Մայր Հայաստան» դաշինքի առաջնորդ Անդրանիկ Թևանյանը հայտարարեց, որ իշխանություններն այսպիսով փորձում են թույլ չտալ մայրաքաղաքում տեղական հանրաքվեի անցկացում, քանի որ համապատասխան պահանջով բավարար թվով ստորագրություններ են հավաքվել։ Հանրաքվեն պետք է անցկացվեր Երեւանում նախկին 100 դրամ ուղեվարձը վերադարձնելու հարցով։ Սակայն տեղական հարկային հարցերի շուրջ հանրաքվեներ չեն կարող անցկացվել։