«Լխճված, աննորմալ, անմարդկային պայմաններով երթևեկել, տրանսպորտին սպասել 20-25 րոպե ու վճարել 150 դրամ... չգիտեմ՝ ինչով են արդարացնում թանկացումը։ Տրանսպորտի հարցն այդպես էլ մնաց չլուծված»,- ասաց քաղաքացին, ով դեմ է Երևանում հասարակական տրանսպորտի թանկացմանը։
Նա նշեց, որ հասարակ բնակչի ձայնը չի լսվում քաղաքապետարանում, «ասեք՝ կանենք»-ը չի գործում ընտրություններից ի վեր։
«Մենք հարկեր ենք վճարում։ Իրենք օգտվում են ծառայողական ավտոբուսներից, իրենց մեքենաներից, երբ օգտվեն հասարակական տրանսպորտից, նոր կլուծվի խնդիրը»,- ասաց քաղաքացին։
«Ստիպված վճարում եմ 150 դրամ, այլ ճար կա՞ այս կառավարության դեմ։ Երբեմն միանում եմ բոյկոտեին, երբեմն ամաչում եմ իմ տարիքից»,- նշեց մեկ այլ քաղաքացի։
Քաղաքացիները դժգոհում են նաև, որ տրանսպորտն անկանոն է աշխատում, երբեմն նույնիսկ հնարավոր չի լինում բարձրանալ, քանի որ լիքն է լինում։
«Օր է լինում հանգիստ է լինում, օր է լինում՝ լիքը, օր է լինում շուտ է գալիս, օր էլ լինում՝ սառում ենք կանգառներու»,- նշեց քաղաքացին։
Ավտոբուսներից մեկ վարորդն ասաց. «Շատ զայրացած եմ։ Քաղաքացիները շատ արհամարհական բարձրանում են, արհամարհում են վարորդներին, շնորհակալություն էլ չեն հայտնում չվճարելու դպքում»։