1$ = 0 AMD 1€ = 0 AMD

5 կիրառական խորհուրդ՝ ծխելը թողնել ցանկացողների համար

Մենք շնորհավորում ենք ձեզ. դուք վերջապես որոշել էք թողնել ծխելը։ Առանց ծխախոտի անցկացրած առաջին օրերը կարող են բարդ լինել, սակայն այս 5 խորհուրդները կօգնես ձեզ հաջողությամբ հաղթահարել այդ օրերը և մեկընդմիշտ ազատվել այդ սարսափելի սովորությունից։


1. Ծխելը թողնելու ծրագիր կազմեք
Մինչև թողնելը մանրամասն ծրագրեք, թէ ինչ պետք է անեք թողնելուց հետո, որպեսզի կրկին չսկսեք ծխել։ Մտածեք ծխախոտից ազատվելու ձեր պատճառները, գրի առեք դրանցք և պարբերաբար ընթերցեք, ինչպես նաև թողնելու կոնկրետ օր որոշեք։ Անդադար հիշեցրեք ձեզ չծխելու ֆինանսական և առողջական օգուտների մասին։ Չկա այնպիսի ծրագիր, որը օգնում է բոլոր մարդկանց։ Ամեն մարդ իր համար պետք է այդ ծրագիրը կազմի։ Դուք նույնպես այդպես արեք. կարևորը, որ մշտապես մոտիվացված լինեք։

2. Զբաղեցրեք ինքներտ ձեզ
Զբաղվածությունը հինալաի եղանակ է ծխախոտի մասին մոռանալու համար։ Զբաղված ժամանակ դուք կկարողանք չմտածել ծխախոտի մասին և հաղթահարել ծխելու ցանկությունը։ Ինչպես ցույց են տալիս հետազոտությունները, մարդիկ ծխելու մեծ ցանկություն են ունենեմ թողնելուն հաջորդող 4 օրերի ընթացում։

Եթե կարողանաք չծխել այդ օրերի ընթացքում, ապա մեծ է հավանականությունը, որ այլևս երբեք չէք ծխի։ Իսկ այդ ցանկությունների պայքարելու համար կարող է մաստակ ծամել, արևածաղկի սերմեր ուտել, ինչպես նաև խորը շունչ քաշելով հանգստանալ։
3. Խուսափեք ծխելու ցանկություն առաջացնող վայրերից և մթերքներից
Ազատվեք կրակայրիչներից, մոխրամաններից և ծխախոտի բոլոր պահուստներից
Խուսափեք սուրճից, դրա փոխարեն ջուր խմեք
Չծխող ընկերների հետ ժամանակ անցկացրեք
Գնացեք այնպիսի վայրեր, որտեղ արգելված է ծխելը
Խուսափեք այն բոլոր վայրերից, որտեղ սովորաբար ծխել էք

4. Դրական մտածելակերպ պահպանեք
Ծխելը թողնելու գործընթացը չափազանց բարդ է։ Այն երկար ժամանակ է պահանջում, այդ իսկ պատճառով թողնելուց մի մտածեք որ այլևս չէք ծխի ողջ կյանքի ընթացքում։ Աշխատեք ավելի կարճ ժամկետներով, փորձեք չծխել 1 օր, հետո 1 շաբաթ և այդպես շարունակ։ Նաև պարգևատրեք ինքներտ ձեզ չծխելու համար։ Եթե հանկարծ ծխեք, մի հիասթափվեք։ Մտածեք այն մասին, թէ ինչը ստիպեց ձեզ կրկին ծխել։ Կրկին ծանրութեթև արելք ձեր քայլերը և թողնելու համար նոր օր որոշոք հաջորդ ամսում։
5. Օգնություն խնդրեք հարազատներից
Այդ դժվար գործընթացի ընթացքում օգնություն խնդրեք հարազատներից։ Ասեք նրանց, թէ որ օրվանից էք պատրաստվում թողնել ծխելը։ Թույլ տվեք որ օգնեն ձեզ և հեռու պահել կրկին ծխելու բերկրանքից։

loading...
Լրահոս
Արմեն Սարգսյանի «խորհրդավոր ընթրիքի» շարքը շարունակվում է․ «Ժամանակ» Նախարարը գնացել է Ռուբեն Հայրապետյանի մոտ՝ տարաձայնությունները հարթելու. «Հրապարակ» Փետրվարի 22-ի աստղագուշակ Տղամարդկանց տարօրինակությունները... ի՞նչ են նշանակում Քնելու դիրքը պատմում է ձեր հոգեվիճակի և բնավորության մասին Ջրի մեջ քամած կիտրոնի 7 օգտակար հատկությունները 10 փաստեր Կենդանակերպի Կարիճ նշանի մասին Ժամանակակից էթիկետի 12 կանոն, որոնք պետք է պահպանվեն շփման ցանկացած ոլորտում Ազատվեք ճերմակ մազերից ընդամենը 5 րոպեում Ավագանու միջադեպի նոր զարգացումները, մարտի 1-ի նախագծի մերժումը, Կարապետյանի լուրն ու Ճըվ- Ճըվ Արոյի որդիները «Անհարմար» հարցերի պատասխաններ, որոնք մենք հաճախ չենք համարձակվում բարձրաձայնել Խոշոր ու շումախերական ավտովթար Երևանում. Nissan-ը ԱՄՆ դեսպանատան մոտ բախվել է հաստաբուն ծառին Հրաշք բույսի բուժիչ հատկությունները. ահա, թե ինչու է պետք, որ յուրաքանչյուրի տանը լինի ֆիկուս Մոսկվայում սառնամանիքների պատճառով վաղը հայտարարվելու է «նարնջագույն» մակարդակ Դիմահարդարման խորհուրդներ շագանակագույն աչքեր ունեցողների համար ԵՄ-ի հետ համաձայնագրի վավերացման գործընթացը Հայաստանը կավարտի ապրիլ ամսին. ԱԳ նախարար ԲՀԿ-ն ու ՀՅԴ-ն էլ են թեկնածուներ առաջադրելու ընտրություններում.Շարմազանով «Մենք չենք կարող հավերժ սպասել Թուրքիայի պատասխանին».Նալբանդյան Մատա. Մեծ հարված կլինի մեզ համար, եթե դուրս մնանք ՉԼ-ից այս փուլում Ի՞նչ նվիրել մարտի 8-ին Դուք չեք գտնի սեր՝ մինչև չանեք այս 5 քայլը Մեսսին ՉԼ-ում գոլ չի խփել միայն 6 ակումբների Կոշտուկները կարող են վկայել լուրջ առողջական խնդիրների մասին Գերմանիան սկսել է զանգվածաբար արտաքսել վրացիներին Արթիկի ավտոճանապարհներին ձյուն է տեղում